IntraOffice voor de Uitzend- en Flexbranche

Papiervrij werken met IntraOffice

Tot de introductie van IntraOffice was de uitzend- en flexbranche uitermate papierintensief. Handtekeningen moesten handgeschreven zijn. Contracten gingen daarom per post van en naar klanten en kandidaten. Er was toezicht nodig op de tijdige en correcte verzending en ontvangst. Papier heeft dus een geweldige en ingrijpende invloed op uw processen en risico’s. Maar vooral op uw kosten: ruim 60% van uw operationele kosten hebben te maken met papier. Die kosten kunt u nu besparen omdat de wetgever de digitale handtekening als juridisch gelijk stelt aan de handgeschreven functie. Papiervrij werken met IntraOffice versnelt de doorlooptijden, verwijdert risico’s, waarborgt compliance, verbetert het werkplezier en verlaagt de kosten. En, het belangrijkste: het verhoogt de kwaliteit van uw dienstverlening.

IntraOffice in de praktijk

De vrijheid, flexibiliteit en volledigheid maken van IntraOffice een indrukwekkende oplossing. Daarom is het verrassend hoe snel en eenvoudig u met IntraOffice aan de slag kunt gaan. U creëert bijvoorbeeld uw plaatsingsdocumenten zoals u dat gewend bent. Vervolgens klikt u op de knop ‘digitaal verwerken’. IntraOffice neemt het proces vervolgens automatisch en, dankzij sterke authenticatie, veilig van u over.

IntraOffice als dienst

U kunt IntraOffice integreren in uw bestaande omgeving, zonder dat dit uw processen ingrijpend verandert. U kunt er ook voor kiezen om IntraOffice als dienst op abonnementsbasis af te nemen. In dat geval plukt u alle vruchten van onze oplossing, zonder omkijken naar beheer of onderhoud. Neem vandaag nog met ons op om te bespreken welke toepassing van IntraOffice de juiste is voor uw organisatie.