IntraOffice Digitale handtekening

Papiervrij ondertekenen

Overeenkomsten snel en eenvoudig digitaal onder­tekenen op pc, laptop of smartphone? Dat kan met de IntraOffice module Digitale handtekening.

Kostenreductie

Het toepassen van de digitale ondertekening levert u grote voordelen op. Veel handmatige handelingen worden overbodig, print- en portokosten vervallen en de ondertekenprocessen verlopen eenvoudiger en sneller. Kortom, de digitale handtekening zorgt voor tijdwinst en kostenreductie.

Rechtsgeldig

Europese wetgeving staat toe om zonder tussen­komst van pen en papier een overeenkomst rechtsgeldig te ondertekenen. Hier zijn echter voorwaarden aan verbonden. De digitale handtekening van IntraOffice biedt hiervoor een zekere, veilige en gebruiksvriendelijke methode met een rechts­geldige ondertekening als resultaat.

Proces

De ondertekenaar wordt uitgenodigd om op het beveiligde ondertekenportaal de overeenkomst te ondertekenen. Nadat op de knop ‘ondertekenen’ geklikt wordt ontvangt de ondertekenaar een sms met een TAN-code. Zodra die code op het hand­tekeningportaal wordt ingevoerd is de overeenkomst rechtsgeldig ondertekend.

Zekerheid

Via het portaal kunt u nauwgezet het onder­tekenproces volgen. Bovendien worden notificatie­berichten geheel automatisch verstuurd zodat u de zekerheid heeft dat alle overeenkomsten altijd volledig en op tijd worden afgehandeld.

Meer informatie

Download de brochure voor meer informatie over IntraOffice Digitale handtekening of neem direct contact met ons op.

IntraOffice Digitale Handtekening


Bekijk hoe de Digitale handtekening van IntraData werkt in deze video: