IntraOffice voor accountants- en administratiekantoren

100% papiervrij en rechtsgeldig communiceren met uw klanten met IntraOffice

Volledig papiervrij communiceren betekent grip houden op het gehele (geautomatiseerde) proces van document afhandeling. De Europese Unie stimuleert dit zelfs door de wettelijke erkenning van de digitale handtekening. IntraOffice maakt postale en papieren handelingen verleden tijd. 100% papiervrij communiceren met uw klanten met de zekerheid dat alle wettelijke documenten worden voorzien van de juiste handtekeningen, ligt ook voor uw organisatie binnen handbereik. IntraOffice is het antwoord op uw digitaliseringsvraagstuk, want u bespaart tot 65% op uw kosten, versnelt uw administratieve processen en u spaart bovendien het milieu.

IntraOffice in de praktijk

Kies er vandaag nog voor om uw uren vrij te maken voor uw echte werk, zoals het opstellen van de jaarrekening, verzorgen van belastingaangiften, het uitvoeren van controles en het geven van waardevol advies. Uw documenten blijven onveranderd en worden aangemaakt door uw bestaande backofficeapplicaties. Vervolgens worden deze aangeboden aan IntraOffice voor de verdere afhandeling. Met IntraOffice beheert u alle digitale documenten, van aanbieden en ontvangen tot verwerking en archivering, in een omgeving. Via uw smartphone, tablet of PC worden documenten digitaal en rechtsgeldig afgehandeld en u en uw klant hebben altijd online toegang tot al uw documenten.

IntraOffice verhoogt de kwaliteit van uw dienstverlening

IntraOffice is de volledige oplossing voor het rechtsgeldig afhandelen, archiveren en het beschikbaar stellen van documenten via het internet. De beveiliging, het beheer en de beschikbaarheid van de dossiers is gewaarborgd tot in lengte van jaren. Hierdoor is het niet langer nodig dure vierkante meters te reserveren voor dossiers die jarenlang bewaard moeten worden. Digitale communicatie met IntraOffice betrekt klanten veel meer in het proces en geeft hen meer verantwoordelijkheid. Het biedt ook vrijheid en flexibiliteit, omdat dossiers altijd en overal toegankelijk zijn voor diegene die daarvoor de juiste rechten hebben. Dat maakt de relatie met uw klanten hecht. Zo verhoogt IntraOffice de kwaliteit van uw dienstverlening én de tevredenheid van uw cliënten.

Kortom, slimme bedrijven kiezen voor digitaal. Nog slimmere bedrijven kiezen voor IntraOffice.

Meer informatie? IntraOffice is ontwikkeld door IntraData, onderdeel van de Solipsisgroep. Solipsis levert complete oplossingen op het gebied van Document Management. Neem vrijblijvend contact met ons op. We informeren u graag verder.